Карта разума

Карта разума
Развитие проекта. Университеты

середа, 4 березня 2009 р.

Другий день шляху

Мої завдання стають більш читкими. Це не означає що їх стало меньше, або вони стали легше.
Гра "Пылесос" та "Мясорубка" конструктивна, весела, з елементами аналізу та синтезу.
Як сформувати групу, мабуть випадково, за бажанням, розрахунком, як сидять а ще як скаже вчитель? Краще як виберуть учні.
"Вчить мислити вчасно - більшість вмирає не починаючи."
Критичне мислення можна розвинути. Вправа з відкриттями демонструє можливості колективного мислення, надає поняття групового мислення як ресурсу.
Далі плануємо урок, робимо як у сінквейні:
Ідея.
Креативна, конструктина.
Аналізую, синтезую, оцінюваю.
Досвід помилок покращює розуміння.
Урок. (Колективна творчість)

Немає коментарів:

Дописати коментар